i love you infinity.i love you infinity.i love you infinity

Tuesday 3 April 2012

everlasting?

"dapatkah selamanya kita bersama...
menyatukan perasaan kau dan aku..
semoga cinta kita kekal abadi..
sesampainya akhir nanti selamanya......."


okay. jatuh cinta dengan korus lagu astrid nie...
maksud yang sungguh mendalam.
mcm tu jugak harapan aku tertanam di lubuk hati..
biar harapan tu tak menggunung tinggi..
bimbang harapan hancur berkecai. 

jodoh ajal dan maut ketentuan Allah.
jika setinggi gunung sekalipun harapan
tapi tetap tak termakbul jika bukan jodohnya.

kekalkah? insyaAllah jika diizinkan begitu
biar banyak halangan kekal hingga akhir.
tak perlu bersungguh tak perlu mengharap setinggi gunung..
jika ditakdirkan takkan kemana.

perasaan sayang ini akan aku simpan hingga penghujungnya.
aku sayang,aku rindu,aku kasih.
mudah mudahan dia rasa seperti aku rasa.
itu sememangnya harapan aku, harapan yg sedikit..

cinta tu indah kan?
penuh dengan warna warni kehidupan....
aku rasa sebagaimana setiap org merasainya..
kekalkan cinta ini Ya Allah..
jika dia untukku....


#insyaAllah





No comments:

Post a Comment