i love you infinity.i love you infinity.i love you infinity

Friday 1 February 2013

love

hari hari ku dipenuhi dengan senyuman. the reason is you wahai si mata coklat. cubit cubit mata awak. kikiki.
setiap hari walau jauh bukan penghalang untuk saya tersenyum. terasa dekat dihati. pheww! i love you.



saya tak cantik, saya bercermin mata tebal, saya tak pandai bergaya ala2 model, saya cuma gadis bertudung, saya cuma gadis biasa yang suka merajuk, suka buat awak pening dengan kerenah saya. tapi, awak sayang saya. awak masih bersama saya. text saya hari2. berbual dgn saya hari2. awak tak pernah jemu tgk muka saya yang biasa ni, dengar suara saya yang tidak selunak gadis lain.

awak selalu ada waktu saya perlukan awak. awak tempat saya bercerita. awak tempat saya menangis. tapi, tak pernah sekali pun perkataan jemu awak ungkapkan. you are the only man. yes! you are.

saya sayangkan perkenalan kita, kita dulu kita sekarang dan harap saya kita akan datang adalah kita bersama. amiin. thanks si mata coklat untuk hari hari selama setahun 3 bulan yang penuh dengan bahagia ini.


its all about you
si mata coklat




No comments:

Post a Comment