i love you infinity.i love you infinity.i love you infinity

Wednesday 2 January 2013

miss

i miss my dearest blog and also my lover.

even a month by month i didnt write about you
but my heart always remember who you are for me
you are the only person i love after Allah,mum,late dad,
siblings and ummu umarah.

wah! terjiweng pulak. kalau dia nampak ni mesti kene perli. haha
rindu si blog cinta ini. rindu untuk meluahkan rasa hati aku dan dia.
err... jgn jiwang sgt please. bhahaha

almost 1 year and 3 month dengan dia.
oh! pelbagai dugaan dihadapi oleh jiwa sekecil aku ini.
tapi masih aku kuat hadapi because i know
i trust him.


dia tahu
sufie ni kuat merajuk
sufie ni suka fikir bukan bukan
sufie ni suka menangis tak tentu pasal
sufie ni marah marah
sufie ni suka bertanya banyak soalan
sufi ni tak boleh ditinggalkan walau sekejap

aku tahu
nazmi selalu cuba memujuk
nazmi terangkan sebaik mungkin
nazmi ta suka aku menangis
nazmi tak pernah tinggikan suara
nazmi cuba sentiasa luangkan masa

it just enough to make my life perfect!
and it more wonderful to have you in my life.

terimakasihsayang.

trust each other is the best way.


No comments:

Post a Comment