i love you infinity.i love you infinity.i love you infinity

Sunday 10 June 2012

menangis.

awak....

semalam saya susahkan awak. maaf.
itu sebabnya saya tension sangat ada kat genting nie.
penat. rindu femeli. rindu nak pergi kelas hari hari.
rindu awak jugak. saya sebak. sbb tu saya menangis.
saya lega dpt dgr suara awak. bila awak tenangkan saya.


cengeng betul saya kan? hermm. dah 3 hari saya tahan air mata nie.
tapi semalam tak dpt tahan lagi. sbb tu kol awak. hehe.
awak tak kesah kan dgr saya menangis? dgr saya merungut psl masalah saya?


awak...

rindukan awak.
thanks buat saya gelak. happykan saya yg gundah gulana nie.
saya sayang awak tau? hehehehe.
thanks selalu ada dengan saya. tak pernah lupakan saya.
walaupun kita jauh. kita jarang jumpa.

betul betul rindu awak. herm.



#lots of love.








No comments:

Post a Comment