i love you infinity.i love you infinity.i love you infinity

Wednesday 29 February 2012

hari hari rindu

awak! lama tak bercerita pasal awak.
saya bizi sikit. tp hari hari saya rindu awak.
hari hari chat dgn awak tp rindu jugak. hehe

teringat awak kol saya. berbual dengan saya.
saya tahu masa tu awak nak teman saya.
tapi awak tak cakap. awak terus je berbual dgn saya kan.
saya pun tahu awak mengantuk. tp awk still tahan.

saya rindu awak lagi.
hari-hari fikirkan awak.
walau kita sgt jarang ckp berbunga2.
awak kena tahu saya sayangkan awak.

bila perasaan sayang tu wujud.
saya tak pasti. tp yang pasti,
perasaan sayang saya kepada awak makin mendalam.
awak selalu ada dengan saya biar kita jauh.

first time kite skype kan.
terubat rindu saya kat awak.
waktu tu saya bahagia. awak selalu senyum.
terima kasih.

apa yang pasti.
saya tetap rindukan awak hari hari.



#lots of love 


No comments:

Post a Comment