i love you infinity.i love you infinity.i love you infinity

Saturday 11 February 2012

bertemu

cuti? fara balek rumah plentong,ayu balek kluang
pyka balek bentong,nieya pegi langkawi,poyos balek muar.
tinggal aku n ayuni kat rumah sewa nie. bosan jugak. huu
terus kol ma. sembang2. rase nak balek ipoh pon ade. 
tp dipikir balek,2 minggu lagi cuti seminggu. sabar sufie.

chat2 with dia. rindu. dah 4 bln tak jumpa. rase mcm nak pergi kl
jumpa dia. pucuk dicita ulam mendatang. epa ajak pegi kl.
ptgnya terus bertolak. sampai kul 8mlm. stay rumah akk epa. cheras.
tak sabar nak jumpa dia esok. 

sunway pyramid. 
dari lrt salak selatan aku n ayuni singgah lrt masjid jamek
tukar lrt putra ke lrt kelana jaya naik bas ke sunway pyramid.
sampai. berdebar-debar. lama tak jumpa. rindu teramat.
tak sampai berapa minit. kelibat dia menghampiri aku dgn senyuman.
senyuman dia yg slalu aku rindu. AHHA. terjiwang pulak.

dia bawak something. apekah? haha. terharu. 
bear warne kuning. dia kata for my birthday
terus masuk dalam beg. sgt appreciate. 
sbb masing2 lapar, semua pegi mkn mcd. senang.
wah! dia buli aku. kata aku ta cukup tinggi. ggrrr.
its okay. im still cute rite? kikiki

dia banyak cakap. banyak melawak. banyak tersenyum.
bahagia! thats what i feel for the whole day.
tgk wayang. sumpahan kum kum. 
berjalan jalan bergelak tawa bergurau senda. seronok.
hari makin petang. rasa makin sedih. rasa sendu.
muffin coklat. sedap. habis coklat cip dia aku makan.
hehe. sayang dia. makin sayang biar tak diungkap. 

dia jaga aku. tunggu aku sampai aku selamat balik.
rasa nak menangis tp kene tahan. AHHA. selalu cengeng.
tahu. memang itu kelemahan aku. 
sampai. terus mesej dia. thanks for everything. 
bertemu dgn dia suatu saat yg terindah. 
biar dia jauh. selagi kami bersama. aku masih sayang.


 dia

 cinta

 hatiku

kami with antoo cine tipu. kiki 

im happy with you even we far apart. always wait for you.

aku bg nama dia BOBOYOT! thanks syg.

#loveinfinity khairul nazmi. 

No comments:

Post a Comment